ترکم مکن...

ترکم مکن ای عشق من بی همزبانم         تنها تویی ای نازنین ، آرام جانم

اینجا کسی در سینه اش رویا ندارد            دل را سپردن تا ابد معنا ندارد

سردرگریبانم کسی هم درد من نیست       از عشق جز آلودگی چیزی ندیدم

از فصل های دوستی من دل بریدم             این زندگی دیگر سرو سامان ندارد

دیگر به عشق من کسی ایمان ندارد          دیگر نمی داند که را باید صدا زد

این قلب را تا کی به طوفان بلا زد               من باغبان فصل های انتظارم

       تو خوب می دانی من اینجا بی قرارم...



نظرات شما عزیزان:

F&M
ساعت18:29---12 خرداد 1390
دیشب باد چنان آمد
که ماه را با خود برد
خورشید
از صبح کلافه بود
هی فکر میکرد چیزی را جایی جا گذاشت
نصف دنیا را دنبال آینه اش گشت
دم غروب رفت و لب دریا نشست
و هی از خودش می پرسید :
باد ابرها را می آورد یا می برد ؟
salam duste aziz webetun zibast movafagh bashid


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:,ساعت 1:0 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com